...tEmpAt bArU. kErjA bArU...


Anda nmpak logo di atas ney?...yezzz~ UiTM di hatiku~ i'm a part of this institution right now hihi~..dulu belajar kat sini so sekarang ni tempat kerja pulak~...bermulanya tahun 2012 cik yuyu da tak kerja di KPKK lagik. suda beralih arah. tahun baru la katekan sume nak baru ngehh2x.. (tapi sebenarnya kontrak da tamat huhu~ sangat suka kerja di tempat lame (tolak makcik yg penyebok hokey.)


Da nak masuk bulan ke-empat kerja di sini. well, kerja bese-bese jerk tapi alhamdulillah boley blend along wif the other staff walaupun pangkat kechik jew...iye la, sapelah kite kan... ibarat aku semut merah engkau gajah beso aku dulik hapee kn kn..^^

semoga aku dapat bekerja dengan hati yang ikhlas. well, idak la tak ikhlas gan keje aku ni, tapi.... selepas beberapa bulan bekerja HATI ni asik rasa tak best je..tak tau nape (aku tau nape sebenarnya, tapi wat-wat tak tahu je. biar aku dengan diriku) -pening la gan diri sendiri ni. huhu~ dan sekarang aku begitu ashik untuk mencari kerja baru yg jawatannnya setaraf dgn kelulusan ku..huhu~ aminnnn~

Comments

Popular Posts