...BARNEY N FRIENDS...


Assalamualaikum~
Happy weekend u oolllls~~
Da masuk minggu pertama bg bln yang terakhir tahun 2013 ni...cepattttt nyer laaa da masuk bln 12. nak kena fikir azam tahun br lagi walaupun azam thn ni bykkk je yang tak tertunai lagi eheheh~ carry forward je kot azam 2013 ke 2014 hahaha~!

Eh! x boleh! xboleh! x boleh carry forward azam thn lepas. ade lg 30 hr je lagi ni sebelum menjejak kan kaki ke tahun 2014, so cik uu akn pastikan azam itu akan tertunai. InsyAllah. 

Kalau di carry forward, cik uu takot cik uu akan menjadi tidak efisien untuk melaksanakan azam yang br. sebb nyer yang lama pun xtertunai ni pulak nak buat yang baru. haishhh~ xboleh! xboleh!

Walau apa pon, biler tahun da bertukar maka bertambah lah juga satu lagi angka tuttttt~ ahhh~ alangkah indah nya jika ku masih lagi bergelar kanak-kanak. chettt~ chettt~ dalam angan-angan saja lah cik uu oiii~~


sib baik la xpatah kete barney n friends ni..kalo patah abis la cik uu di marahi dan dikutuk oleh ribuan kanak-kanak sedonia...ampuan kan acik ye anak-anak...nak buang tebiat kate nyer hehe~ peace yo~~
till then,

        xoxo,

Comments

Popular Posts