...IDAMAN...



Wowww~ siapa kah mamat ini??...
antara Justin Bieber gan mamat ni siapakah yang menjadi pojaan hatimu??..
sudah semestinyer mamat ni.. \\(^_*)// yeahhh~
tenang je tengok air muka die kan
tu belum dengar lagi die mengalunkan kalimah-kalimah suci Al-Quran.  

Nak dengar suara dia yang mengalunkan Al-Quran dengan indah dan merdu. Dengarkan recite Al-Quran for Taraweeh night dan juga Lecture yang dapat memberi inspirasi pada umat Islam dan juga anda yang mendengar.Wallahualam~..


so, siapa yang nk kenal die, boleh laa tengok profile die kat bawah ni...sumber dari incik google::-


Profile Fatih Seferagic 
About
I was born in Germany, moved to the states at the age of 4. I completed my Hifdh in Baltimore at ISB hifdh program. I currently live in Houston, TX.

Biography
My nationality is Bosnian, but I was born in Germany. I moved to the USA at the age of 4. I lived in Baltimore, MD for 7 years where I completed my Hifdh at the Islamic Society of Baltimore under Shaykh Qari Zahid & Qari Abid. I moved to Dallas for 10 months to study classical Arabic at Bayyinah's Dream program. I currently live in Houston, TX as a student and a Qur'an Teacher.

Description
Quran teacher in Houston, TX


Tak paham bahasa inggeris??...ok xpe...kite gune incik google translate k....



Profil Fatih Seferagic

Mengenai
Saya dilahirkan di Jerman, berpindah ke negeri-negeri pada umur 4 tahun. Saya menyempurnakan Hifdh saya di Baltimore pada program hifdh ISB. Saya kini tinggal di Houston, TX.

Biografi
Kewarganegaraan saya adalah Bosnian, tetapi saya dilahirkan di Jerman. Saya berpindah ke Amerika Syarikat pada umur 4 tahun. Saya tinggal di Baltimore, MD selama 7 tahun di mana saya menyempurnakan Hifdh saya di Persatuan Islam Baltimore di bawah Shaykh Qari Zahid & Qari Abid. Saya berpindah ke Dallas selama 10 bulan untuk belajar bahasa Arab klasik di program Mimpi Bayyinah. Saya kini tinggal di Houston, TX sebagai seorang pelajar dan Guru Al-Quran.

Huraian
Guru Al-Quran di Houston, TX



Twitter @FatihSeferagic


ataupun add dia di facebook die ye kawan-kawan...



          xoxo,

Comments

Popular Posts