...virus TWB...



kulit depan


"When we believe in Him, we put all our trust in Him. and He never disappointing us as He is the best planner after all"
                                                                                                                           -page 614-

quote ni diambil dari page facebook TWB-ians. so sesape yang nak join TWB-ians yang lain boleh la join di sane. berjumpa n berkumpul untuk meluahkan perasaan atau pape yang patut eheh~

cr: to the owner

tak review sangat laa :-

Pernah dengar quote 'KITA HANYA MERANCANG               TUHAN YANG MENENTUKAN'...quote tu selalunyer diguna pakai untuk sesuatu perkara yang sedih. 

Contoh nyer, dalam drama-drama melayu yang kita tengok kat tv la kannn~ situasi kat hospital, depan ER sume family dok berkumpul untuk tunggu result dari doktor. semua berkeadaan sugul dan sedih. xtau apa yang bakal terjadi kat pesakit dlm ER tu. 

xlama lepas tu, doktor pun kuar dengan berkeadaan sugul gak. family member yang dok menunggu cepat-cepat berlari ke arah doktor sambil memegang tangan doktor. memaksa doktor untuk berkata sepatah dua kata. keadaan hening seketika, sambil menarik nafas yang panjang doktor tu pun memulakan mukadimah quote kat atas nuh....haaa~ panjang x panjang cik uu bg intro quote biru tu hehe~

so, bagi buku TWB ni pun same gak jalan citer nyer gan quote kat atas minus contoh kat hospital yang cik uu merepek tu. 

Quote biru dalam citer TWB ni bermaksud yang happy ending walaupun ade la beberapa halangan dan dugaan dan cabaran yang terpaksa ditempuh oleh si hero Tengku Adam Kamil untuk bersama heroin nyer Ariana Rose.

Well, citer kalo xde trill pun xbest gak kan. Macam xcomplete asam garam kehidupan. Tapi yang penting, readers sekalian jangan la terikut sangat perangai Tengku Adam Kamil sebelum dia berkahwin dengan Ariana Rose ni ye~ kite ambil mana yang baik je k..perangai Tengku Adam Kamil yang nakal tuh jangan di ikut ye readers sekalian...berdosa besar rape anak dara orang.

so pade sesape yang nak follow the writer Evelyn Rose boleh la klik sini. Ader citer terbaru dia yang sangat sweet A 380. terbayang2 Fawwaz yang cool~
Happy reading alls
evelyn rose


           x0x0,

Comments

Popular Posts