kereta idamanku

Hai Malaysian!

Hari ni nak citer pasal kereta idaman kalbu kuuuu~~
dari duluuuuuu lagik aku suke kereta yang comel-comel
secomel tuan empunya badan kahkah!

kereta yang daku minat xde laaa kereta yang gempak-gempak
acah-acah hebat
modified super racing car bagai...

aku minat kereta yang biasa-biase je..
keluaran Malaysia dan murah.
simple car sesimple cam orang nyer jugak..
kahkahkah!

Gambar ihsan pakcik google

So, ni laaaa kereta 1st yang aku minat.
SATRIA
Sebab ape aku minat Satria?
Sebab dia ade 2 pintu je
hahahaaaaaaa~~
sesimple as that!
aku kan seorang yang simple minded
kwang3x..


Gambar ihsan pakcik Google!


KELISA!
Ni pulak kereta yang aku minat lepas aku da bosan dengan satria yang 2 pintu tu.
Susah bebenor nk masuk gan keluar kete sbb ade 2 pintu je. haish!
menyusahkan tol!

 so, aku beralih arah ke kereta kelisa yang super comel.
sebab aku minat Kelisa adalah kerana 
Kelisa ni die macam seiras seibu dan sebapa Mini Cooper.
kire macam adik beradik laaa
haaa..gitteww~ kahkahkah

Tapi kereta gambor kat atas ni bukan gambor kaler kereta kelisa yang aku minat tu.
aku minat kelisa yang kaler kuning berbumbung hitam tu.
ooooh my! my favourite!!

Dolu2 time aku study aku bercita-cita pas aku da keje aku berangan-angan nak beli Kelisa ni.
pas2 ntah cmne time aku da abis belajar tu
production Kelisa pon stop
Dorang dah xkeluarkan Kelisa lagik

Hancur luluh hati kuuuu~~
sedihhhhh~ piluuu~~
ooooooooooh!  



Gambar ihsan pakcik Google

Lepas hatiku hancur remuk tu...
lepas a few years later
dah ade anak pinak
family pon dah bertambah
besar dan besar
aku rase kereta kecik dah xpractical lagik
compact car is not the type for family use.

so, aku bercita-cita nak besarkan keretaku
kereta idaman dah bertukar ke Alza.
aku nk kumpul duit banyak-banyak
harap-harap aku dapat beli Alza!
aamin~~


Alahai laaaa anak dara omey omey loteyyyy ni~~
gerammmm je mama nengok awak dak tecik!

daaa pandaiii posing yeee~~
ye ye oo~ jeee najla ni

nengok tu! nengok tu!
posing nek kete tangan kt tingkap tu hah!
oberrr tau najlaa..

mama kaya banyak nati
mama belikan najla kete yeee~~

i love you anak!!




Comments

Popular Posts