...GRELLA'S GRRRRR~~...


Assalammualaikum...

yeahhhh~~~food review nom~ nom~ nom~

my feveret ever, food hunting nyummmm~

restaurant : Grella's
place        : subang jaya ss19
preferences : western steakhouse

ok, let's meet the hubby:


hubby : abislaa duit gaji. bini selera besar.

wifey  : lalalalalaaaaaaa~~



for starter, aku mmg sgt laaaa suke mkn soup wif garlic bread. tetibe plak ade scone kn. da org bagi amek je la hihihii~~ presentation die memang tip top. rase cm mkn kt hotel plak. cute2 je sume. aku ingatkn die bagi mushroom soup tp ble bukak je mangkuk tu aku da rase pelik. nape mushroom soup kaler oren2 kuning?...hurm...bler da masuk mulut je... wow! sangat sedap! ia adalah pumpkin soup. thorbaek! heaven~~ manis die pun sedang2 je.. incik hubby yg perabih huh! sape yg selera besar ni hahaahaa


main dish aku adelah taraaa~~ grilled chicken nyum nyum~.. i olls paling suke that gravy, terbaik. xmenghampakan. yang penting aku makan smpai habis licin muahaha~~ 








ni plak incik hubby nyer main dish. ape ni ek?..lamb ke beef ea?.. ntah laaa... da lupe haha~ kejadian ni da lame sebenar nyer. time ni sambut birthday incik hubby 15 jun aritu hahaa~...baru de kesempatan nk update huhuuu~ ampunn... 


persekitaran kedai pun best. tenang je. staff pun friendly. dan yang penting aku dpt diskaun muahahaa~ tq ye tuan kedai hohohoo~ 

so, tu je rivew aku yg xbape nk review sangat laaa...yg penting aku suke hahahaa~~best! lgpun kedai ni halal. 

for those yang nak tau kat ne kedai ni. ape makanan yg sedap boleh laa klik Grella's kitchen ... kat sini de menu n direction n review from the customers gak. so, enjoyyyyy~

............xoxo..............

Comments

Popular Posts